Båt...

`Var ett tag sedan jag skrev,

Lägger in bilder och förklarar istället, trist att skriva en berättlese och himla trist att läsa en lång story, läser aldrig långa saker på bloggar, spelar ingen roll vems de är. de är skit trist..max så som jag skriver nu =)


Ser så glad ut!!! ;) eller hur??

på väg till Västerås..inte Uppsala som jag skrev här om dagen




Vi kolla på en båt

Som någon byggt förhand och seglar med den, mycket bra gjort tycker jag, så fin




Tyckte om denna bilden,

tror att det hade blivit bättre bild om man fångar ljuset på ett annat sätt och haft en bättre kamera..





Hög mast





Det var en mysig tripp, med resinärer var Pappa Hans, Mamma Inger Vovve Pontus, Fredri Leo och Jag..

Besökte biltema, willys och Jula..mamma och jag tog en smygfika när karlarna va och handla en sak till Leo =)


Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0