Karuseller och ponnyridning!!

Idag va det våryran i Heby. Tänlte undvika den detta år för karusellerna är så dyra!! 30 kr och barnet får snurra lite i nått skit. Och jag vet ju hur det blir man kan inte åka ner och bara titta.. åkte ut till mamma o pappa..
Pappa gav Leo 100 kr! han blev så glad och jag med..mamma och jag åkte o handla, hem o grilla och sedan bar det av till Heby, där va de karusller balonger och ponny ridning, Centrumkyrkan hade allt gratis som vanligt!! De är ju underbara


Leo rider ponny utklädd till riddare!

Finaste riddaren genom alla tider






Karuseller är skoj!




Leo älskar sin nya tröja!




Sötisen

Och imorgon kommer Fredrik hem!! har saknat min underbaring!!!!!

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0