Lite lätt förvirrad

ja de är mitt förnamn..Det är Leo som håller koll på mig nu för tiden..När vi skulle duscha så frågade han varför jag inte var bredvid honom när han vaknade..Jo men de var jag ju säger jag..i morse var jag det..Nej mamma du jobbade...ja just fan, jag började ju kl 6 idag,,jaha ja,,nu mindes jag hur jag sega mig upp i ottan...
idag påminde han mig om diverse saker vi skulle handla...min söklök..
Idag har jag också försökt bygga en gunga till Leo, hans hade gått sönder..
Jag behöver inte tala om resultatet va?? Fredrik lät mig hållas...ha ha..han vet ju hur ilsk jag blir när jag inte får prova saker som jag VET att jag kan, fast jag i själva verket aldrig någonsin kommer att lyckas med...som at bygga en gunga,,skit idè de är ju bra mycket enklare att pocka på sig en gunga när man åker förbi en lämplig affär,,men men nu skulle jag tillverka en av mina egna händer..
visst fick jag en vass blick av fredrik när jag bad om borrmaskinen...men han lät mig använda hans ögonsten..jag borrade helt enkelt fyra hål i en bräda..ett  varje hörn..sedan skulle jag ha rep hänga om där uppe och trä alla  stumpar i varsitt hål =) och knyta hårda knutar i slutet av varje stump BRA VA?? =) MYCKET SMART!! Hmmm nja de gick ju åt helvete på ren svenska..så jo jag ska köpa en ny fin gunga..hitta en fin på IKEA tror jag de var..billig också 150 kr eller va de va....

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0