bahh haa

Hemma igen..En mysig dag,,Fikade på café silver. Leo ville så gärna ha deras baguett med skagenröra med fanta..han älskar deras skagenröra =0) mammas lilla gormet unge!! ha ha..efter de så kikade vi i affärer, köpte en pyjamas till  Leo. Willys och handla lite smått o gott. Fikade..tyvärr va de inte den killen de brukade vara som stod där, han är alltid så söt, hur mycket fika vi än köper stiger inte summan över 50 kr ha ha..alltid 50 kr för 3 personer..
Nu är jag hemma..Fredrik jobbar men va hemma en snabbis o hämta en bilgrej..
Leo och jag sitter vid varsin data, tyvärr behövde fredrik min lappis så jag får sitta vid en vanlig. Leo sitter vid sin och spelar..NÖRDAR va ha ha. alla i familjen har en varsin data Leo har en, fredrik en och jag en.
nehe ska ta kaffe nu doppet får jag väl ikväll..PUSS

Kommentarer
Postat av: Tove

Kan du ta med mig till det fiket? ;)



Här hemma har magsjukan attackerat Linnea... Nu är det väl bara å vänta på att resten av oss ska gå igenom den innan vi är färdiga... Men det var länge sen vi hade vinterkräken nu, 3 år sen! wow

2010-02-17 @ 19:34:52

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0