Underbara nyheter (för oss)

Ja Leos läkare ringde igår..Leos tumör har inte växt!! Den har inte förändras. Läkaren hade inte sett bilderna och inte vart med vid samtalet men han hade pratat med läkaren om bilderna, han ville se dem ändå. Men de hade sagt att de såg lika ut som i november, vi behöver inte oroa oss.. Så skönt
Allt känns underbart och skoj.. Konstigt människor som jag inte står nära har vart underbara..människor som jag inte ens trodde läste min blogg =) tack till er.. Tack tove, madde, Heidi för era kommentarer tack Ella, ni är är så fina.. Tack er som skrev en liten kommentar..


Jaha annars då? jag är i varv till inspelningen av SVTs nya film ha ha...oj oj oj..jag längtar mest efter maten vi ska få mo ha ha ÄLSKAR ju som sagt var mat..Hmmm lovar att jag ska fota inspelnings dagen =)


Kommentarer
Postat av: Tove

Åh, är SÅ glad för er skull!! Va härligt att inte tumören vuxit. kramar i massor till våra nya lokalkändisar

2010-02-16 @ 15:21:03
Postat av: Thessan

Vad skönt att höra att det inte har hänt något mer!! massa kramar på lilla leo :)

2010-02-20 @ 00:30:38
URL: http://stronglove.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0