Trulle på besök!

I veckor eller i månader har Leo väntat på Trulle. Trulle är ett litet fult troll som bor i Leos klass, varje torsdag lottar de ut trollet som får följa med något barn hem över helgen. Sedan får barnet och Trulle berätta vad som hänt undehelgen hemma hos barnet. Varje torsdag har besvikelsen varit stor när de inte dragit Leos namn. Men idag så var det hans tur (min otur) att ha de där lilla trollets liv på mitt samvete!! Trulle har vissa regler.

Han får inte tvättas, träffa levande djur, inte bli kladdigt, inte komma bort.mm

jag ser det framför mig...ja hur helgen kommer att bli!!

1. Leo lyckas kladda ner Trulle av mat
2. Voven pontus kommer,kännner hur trulle luktar köttfärs
3 pontus drar med trulle ut och gräver ner han
4 Eva gråter och sliter sitt hår, finner Trulle
5 Leo vill att trulle ska med på mammas kryssning i helgen
6 Trulle försvinner i Ålands hav

har redan för säkerhets skull letat reda på vart man kan köpa en ny trulle..han finns på adlibris


http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9140631923

241 kr plus frakt

Jag hoppas Fredrik och Leo kommer ihåg Trullepå måndag!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är bara att hojta till det. När du vill att jag ska göra en bild som du kan tatuera:)

2010-01-29 @ 01:10:23
URL: http://erkaparka.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0