***

Kommer aldrig på en bra rubrik. Brukar inte ens veta vad jag ska skriva när jag gör ett nytt inlägg. Hur intressant är det att läsa om vad jag ska et skiter väl ni i ha ha..Idag ska jag på en grej på morgonen vilket jag inte tänkertala om vad det är sean ska jag hämta Leo i skolan och sedan ska jag ta hand om disk och tvätt..laga mat och handla lite..hur intresant va det då? Inte ett skit va?  Det är därför de är så satans tråkigt att blogga, för de är ju så alla dagar ser ut nästan..ibland kanske de kommer till att jag vart hos någon och druckit kaffe eller att jag vart på en rolig fest, men vad har ni för glädje av att läsa det?? Nej tänkte väl det, jag måste 17 komma på något som är roligt att läsa..

Nej mina vänner nu ska jag ta och göra mig klar för att jag ska i väg på en grej..intressant va?? =)

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0