ha ha ha

jag lovade mig själv att inte skriva kryptiska inlägg i min blogg =) ja och se om någon tar åt sig, lika på fb...många skriver så mycket kryptiska saker har jag märkt..ja ha ha detta blir ju de med nu eftersom att jag inte nämner namn *S* men vet ni är man feg så är man =) ja jag skulle kunna rada upp mycket men jag skiter i det, jag tror jag mår bäst i att vara glad och inte bry mig, men ibland är det svårt.. MEN jag kommer nu med aldrig mera att göra en viss sak..nej nu är de slut på det..ni fattar inget va?? =) det är ju klart ha ha... skit samma...jag börjar tro på att allt skit snack jag hört är sant nuja vad ska man tro?? jag är verkligen ingen som vill höra på de örat förrens förrens jag trillat i gropen själv ibland är de bra att få upptäcka att de kanske inte var så bra?? men ibland så kanske man skulle lyssnat på en s.k.a "skitsnack" så man sluppit bli ledsen? svårt de där ju men men
ha re

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0