Rensat som 17

ja i trädgården...elelr va fan man ska kalla det.. Har inte bloggat på ett tag. Så trist, vet aldrig vad jag ska skriva, gör lixom inte mycket, tränar är med leo grejar hemma eller jobbar...
Snart blir de barnkryssning..skitsvårt att få med någon som inte jobbade eller någon som har pengar, ändå är de billigt..200 kr för 2 vuxna och 2 barn.. med hytt resa buss och så, ingen mat men de ska man ju ha ändå eller hur?
Nå väl..
På tisdag åker vi iallfall ska bli trevligt
Och snart blir min 5 e tatuering..och jag tänker inte säga vad ha ha de får ni se, men den hamnar på ett ställe där de kommer göra så ont och den kommer inte att kunna döljas precis, jo kanske om man har ett speciellt klädesplagg..men de har jag aldrig =) ha ha
tråk tråk inlägg jag vet

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0