Dag 3 – Mina föräldrar.

Mamma och pappa ja =) ja dem har jag stor respekt för. De fylle båda 70 år i år, inte klokt ju=) De bästa med dem är att de är otroligt kärleksfulla och glada määiskor. Pappa har alltid humor på topp och mamma säge aldrig ett ont ord om någon!! Hon älskar alla människor, i varjefall alla som inte gör dumma saker. ja ni vet mord och skit. Hon skulle aldrig säga ett ont ord om en människa som väger 200 kg hon tycker alla människor är vackra och skulle aldrig säga att någon är ful eller liknanade. Pappa har alltid humor man får akta sig när han är i farten...
De sämsta med dem är att de aldrig tar sin hälsa på allvar! Skulle ett ben lossna på dem och blodet sprutar och du är på väg att ringa ambulans så skulle de säga Nej de är ingen fara med mig..
jag blir riktigt förbannad på dem- Jag ka nfråga hur de mår och de säger att de mår kanon. lite svårt att andas ibland bara eller att de hugger i sidan men de är ingen fara..Senare blir de ambulanser med svåra lunginflammationer gallsten och magcancer istället...ja de är det sämsta med dem, de är inte rädda om sin hälsa..
Jag har aldrig någonsin kallat mina föräldrar för jävla kärring ller jävla gubbe, jag har aldrig sagt att jag hatar dem. Jag har aldrig brytit med deras  "regler" eller för de har aldrig gett mig några regler, jag har aldrig gjort dumma grejer (innan jag fyllde 18;) ) Jag söp aldrig innan 18 och jg ljög aldrig för dem.. Jag har aldrig ens provrökt för att de bad mig att inte göra det..Börja aldrig röka sa de.
kalla mig tramsig men så är jag, jag är ganska hälsosam att jag funderar på att inte ens dricka alkohol de gör jag inte ofta kanske 1-2 ggr halvåret i snitt..
Kalla mig fjant, men alla väljer sin väg och min väg är inte att förstöra min kropp med en massa skit..cigg alkohol fel mat godis glass bakelser..Så som du väljer din väg med en massa skit så väljer också jag min väg till ett nyttigare liv..

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0