Kryssningen

Ja det var riktigt trevligt. Kom dit och åt god mat drack lite vin till det, vin är fruktansvärt gott faktiskt. Bara det gjorde mig lite yr i bollen, de var varmt och jag hade ätit lite dåligt, vin innehåller också mindre kolhydrater ha ha
Nå väl efter det så skålade vi i hytten med skumpa, pimpade oss och ägade ehhh båten ;) ha ha måste säga att det är fruktansvärt lättraggat på båtresor ;) eller så är de sö mörkt att de inte ser hur jag ser ut ha ha... Tyvärr så tröttnade mitt sällskap på mig då jag aldris slutade prata med karlar på väg till dansgolvet.. nåväl vi somnade tidigt redan kl 3 och upp kl 10 för att sola på soldäck. kattifestade lite men jag skulle jobba på kvällen så de blev bara att ligga och gassa.. Idag har jag...
ja just de tränat ha ha..höll på blåsa bort på vägen hem, nu har jag sett kvällen är din med snyggaste martin stenmark =)
ska snart lägga mig för att sova dax att jobba imorgon igen =) pussas

Kommentarer
Postat av: bella

söt :D

2011-06-11 @ 21:02:42
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0