sala

ja jag tar en tur, har en del saker att inhandla.
Leo ska få en kiss tröja, som han längtat om vi nu hittar en
Fredrik ska ha en lila t-tröja Ja en lila, de är en fest vi ska på där alla ska ha lila, han kommer att se ut som en böckling
En våg. jag äger ingen och har inte gjort de på flera år, vägde mig alltid på jobbet men den finns inte längre kvar. har inte vägt mig på veckor ska bli kul att se nu vad jag väger. Frdrik behöver en också eller ja de är klart att vi delar våg ha ha men om han ska börja tävla så måste han gå ner i vikt för att hamna i en bra viktklass
Så nu ska jag ta och få ett finare face och ta mig en kaffe och dra, bjuda mamma på mat. Svårt att hitta något till mg hela tiden då jag inte äter kolhydrater
Puss på er Underbara fina Leo
Just de Leo har skrivit rtt brev till Kiss..ska jag bara posta det? De står på kuväret "Bandet kiss Usa" inget frimärke. kastar posten bara sådana brev?

Kommentarer
Postat av: HANNA

hoppas allt är bra med dig? :)

2011-05-27 @ 11:18:20
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Tove

Halloj :)



Om du tränar är det väl viktigt att äta kolhydrater?? Annars har du ju ingenting att "bygga på"... Om man är en latmask (som jag) är det bra att utesluta kolhydrater men inte om man tränar. Så har jag lärt mig i alla fall.

2011-05-27 @ 18:25:26
URL: http://prinsessbloggen.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0