Vad ska man hitt på

de är måndag men söndag ändå, men de känns som en söndag fast att de är måndag ha ha...snurrigt va? vet inte ens själv vad jag skrev nu, men så är de alltid helt snurrig i bollen =))
Sugen på kaffe !! åhh men jag har druckit två koppar med mjölk och 33 cl cola..vågar man ta lite mera kaffe? De blev ju inte två fulla mugagr med kaffe eftersom att jag hade mjölk i också.
Vet ni? Nu kan de till omed göra ont när bebis sparkar. Idag har jag fått slag överallt, bebis sparkar, sedan fick jag en hundtass i murvelpurvel!! aj aj, hämtade leo på ett kalas som hade en såå söt labbe..älskar labbar, den va skitglad av att se mig så den smacka sin tass rakt in i min murvelpurvel..tack vovven!! =)
nå ja
jag vill ha tacos!!!

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0