kom igen nu torrbollar

det är bara en som kommenterar ha ha. Era smygläsare jag är ju nyfiken vilka som läser =) Idag ska jag försöka ta mig ut i pulkabacken med leo, jag hatar att vara ute på vintern =/ burrr men jag måste ju, jag hade ju nått att skylla på när de var slask...STACKARS BARN KAN INTE ÅKA PULKA, nu måste jag ju =) Leo tröttnar nog fort om han måste dra upp bobben själv för jag kommer inte orka trava upp o ner i backen med en bob den är brant som fan och med mina mage he he...Fattar inte hur ungen vågar åka! jag skulle inte våga. eller ifors så gjorde jag de när jag var yngre he he heidi jag stna och linda. Linda som nu äch de var inget..=( de är så hemskt allt...hon får stå för det hon gjorde. Nå väl DÅ vågade jag kasta mig ut som om jag vore en katt med nio liv..i samma backe UTAN HJÄLM inte klokt

Kommentarer
Postat av: Heidi

Och om jag inte minns helt fel så var det ett traktordäck också :P

2012-02-05 @ 16:57:01

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0