Söndag 29/1

Åhh vad trött jag vart idag, råkade somna till lite när leo kika på scoby doo. Men precis innan jag la igen mina melerade så fick jag en riktig sidekick av bebbe. Har annars vart lite fladder mest nere i blygbenet men nu, nu var det som om sov inte he he.. Kul, mysigt men vilken surprise.. Nu blev jag sugen på thai maqt också så de blev nå kycklingspett mer nå thikrydda, jordnötssås och ris. Mumma sen middag då fredrik tränar.
Han är duktig min man, han har tränat säkert 25 år =) jag når inte runt hans armar längre när han spänner dem. he he. jag vill ha en rubust man he he..minns när jag  kramade leos fotbollstränare. he he ja jag gjorde det ;)  Nää då han fick nå blomkraffs när de var avslut på fotbolen för leo, jag hade fixat en blomgrej från alla föräldrar för det var ingen annan som fixade..men tillbaka igen då..han är ju tränad men på ett annat sätt han löper och grejar antar jag, men de va som att krama en ja jag vet inte hur jag ska skriva krama en liten pöjk smal tanig jag räckte nästan runt honom---så ska de inte vara..he he de räcker inte med en tvättbräda de ska vara en som tränar styrkelyft he he de kommer man inte runt =)
nåväl de är vad jag vill ha. alla vill ju ha olika precis som män vill ha olika brudar, fredrik vill inte heller ha någon "kissie" och så får de vadå. Alla vill ju som sagt ha olika..
Nehe mina söta vännner vilket tokig inlägg, inget att ha =)

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0