Envis liten rackare

Först vill jag bara skriva det att jag förtår en del som kanske vill vara hemliga i sin grav och inte vilka som läsa om den. Jag blir faktiskt lite besviken på att en del går in och läser för att få reda på saker, men de kan inte ens tänka sig att fråga nått eller skriva nått, men vet ju inte alls vilka som läser. Ledsen blir jag på de som står mig nära som inte ens frågat nått hur det är eller så. ja ja
Jag kan väl uppdatera lite. Va till bm och hon är ganska säker på att bebis ligger i säte. Så den 30/5 ska vi på UL och träffa en läkare, vi ska diskutera vändningsförsök och så. Jag fick tipset om att föda i säte så jag pratade med bm om det. Men vi får se då hur jag är i alla utrymmen där nere =) vi får diskutera olika saker. HELST vill jag inte ha vändningsförsök. Skulel kunan tänka mig snitt

Kommentarer
Postat av: liza

Jag läser ifrån min mobil så jag brukar inte kommentera men jag brukar kika in typ varje dag :)



Kram på dig hjärtat! <3

2012-05-26 @ 09:27:05

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0