Tilde bajsar pottan.!

Ja hon började med de för ca tre veckor sedan. En bajs blöja har jag bytt sedan dess. De var när hon vaknade en morgon. Men jag tvingar henne inte till detta. Jag var på Ikea och skulle köpa grind till henne. Då såg jag pottor och tänkte någon gång behöver hon en. När vi kom hem så satt hon på golvet och försökte bajsa hon är alltid hård i magen o jag satte henne på pottan och wipps så kom de en plutt enkelt och bra vi båda blev så glada och nu varje gång hon trycker så sätter jag henne på sin lilla tron. Jag ser att hon vet vad hon ska göra för då tar hon i och sedan vill hon ställa sig upp. :-) kommer aldrig att tvinga henne till detta hon är ju bara tio månader ca

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0