Hon vet vad vännskap är!

Jag vill bara säga att det känns så skönt att jag har dig gumman att prata med när jag är ledsen. Tack för att jag fick komma och lätta mitt hjärta hos dig när inegn vill höra.. Vi är så otroligt lika. Du vet att du kan ringa mig också..
Och jag hade så sjukt kul ändå när vi åkte till Jönköping moha ha ha. Skönt att vi kan hitta bra eller hur.. Karlar ska inte köra bil!!
Och "kalle" är UNDERBAR =)

Love you!!

Jenny och jag är på väg till Jönköping ha ha




Lilla sötisen!



puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack gumman!!! Älskar dig är så glad att vi har funnit varandra så himla bra... Vi måste ha en tjej kväll nån dag.

kram på dig

2008-08-10 @ 20:17:06
URL: http://busiggalen.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0