Vart är den förbannade MENSEN????

Och NEJ jag är inte gravid..jag vill bara ha skiten innan jag åker till Turkiet..Fy 17 för att få den där. läcka ut i sängen och svettas som ett as för det där röda äcklet ska ut..vill inte vill inte...

Igår va jag ute och gick. efter mig gick en karl med sina hundar. och hur mycket jag än traska på så gick han lungt efter med sina vovvar..jag fick sådan panik att jag ökade takten och jag lyckades ruska av mig man och hundar...trodde jag, han var närmre än jag anat. I det ögonblicket var jag väldigt tacksam över att jag inte släppt av någon brakare som bara jag kan eller att jag nynnat med i min MP3...Det första hade jag antagligen dött av, säkert de bakom också. Hundarna hade fått andnöd och legat o flämtat på marken....Jag svettades som Göran Persson i en het debatt och mannen gick efter med sina hundar , jag tittade på karlsloken och sa : Hur kul är detta då?? Här är en karl ute på sin vanliga kvällspromenad och så går han om mig när jag håller på att banta...Han sa försäkrande att hundarna hade brottom hem..Jag trodde honom inte!

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0