Brända mandlar!

Bara man hör ordet brända mandlar och namnet Eva så vet man att de inte är en allt för bra kombi, ja de är så..Allt började på willys, de hade ingen röd karamellfärg så de blev grön. de skulle vara socker vatten glukos och mandel. i ett tappert försök med mina brända mandlar slutade det med en förlorad gaffel samt lite kalare hår på min skalle...Jag rev av några tussar i min frustation!! ha ha

MINA mandlar




Orginalen!!

Ser du någon skillnad? ja förutom färgen alltså




Svara nu och du kan vinna ett skohorn!!

Kommentarer
Postat av: Thessan

hahaha skrattar så magen gör ont!! haha, jag vågar mej nog inte ens på att testa detdär :P



men jag tycker att du är duktig ändå ::)

2008-12-11 @ 16:56:13
URL: http://happy.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Du försöker ju iaf ;) // Ella

2008-12-11 @ 18:39:35
Postat av: jenny

vad är det gröna gumman??

2008-12-12 @ 16:05:16
URL: http://busiggalen.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0