Emma emma lilla vän!

Jag kan inte säga om du har rätt =) jag vet ju inte vem du är!!!

Nåväl jag ska snart berätta vad de är..
Idag blev jag glad då de va en annan dam som skrev en kommentar..Jag trodde inte det, men så var det. Tack för att du tyckte sidan var fin..


Jag är faktiskt nyfiken på vilka som läser bloggen =) jag har alltid vart nyfiken prick som bara måste veta allt ha ha, och jag är inte ensam de vet jag, jag har nog ganska intressant liv..Nämnde ju förut att de är en liten flicka inna och läser här..Men jag vet inte eller jo man kan ju ana..eller man ska inte fundera så mycket..suck vet inte vad jag skriver ha ha

Nu vet jag inte vad jag ska sätta in för bild..Måste fundera lite, men de är en person som gissat rätt!! allt va lixom klockrent..måste ju vara någon jag känner...För de stämmde så bra.. 
Nej ska åka ner med matlåda till fredrik i firman han tog inte med någon mat, sedan ska jag åka till Sala och leo ska till Pontus på ögonkontroll.....hmm mammas o pappas hund heter Pontus hus ska jag kunna hålla mig för att inte börja garva när han tar i hand och säger Pontus?? 


Seee yu




 

Kommentarer
Postat av: Thessan

Ja läser så fort jag kommer ihåg :)

2008-12-16 @ 23:26:02
URL: http://agrentherese.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0