Mitt första besök

Tur att jag hade Jenny med mig, en annan jenny alltså, de är många Jenny nu tror jag har 4 st i mobilen. Detta är Jenny som jag jobbar med i Securitas !! Hon pilla in lite ord och va helt fantastisk!! Blir de som jag vill så har jag idag sålt ett larm för närmre 7000 kr, hoppas hoppas. Men jag var sjuk nervös innan. Satt o grina, i all min hast ringde jag till Kurt och böla lite tala om att jag var grymt nervös och jag visste inte om jag skulle fixa det...Men de gjorde jag  Jenny tyckte  de gick bra men jag va sjukt nervös som sagt..

Sedan ringde jag kurtan när jag kom hem han tyckte jag var jätte duktig!!! Och gav mig bra beröm..Jag tänkte att jag skiter i allt. men med respons från Jenny Kurt och Min kära sambo så ska jag försöka ett tag till!!

Måste få ihop en bra ***** peng tills de är dax!

Tack Ella för att jag fick ringa dig och grina och böla..som vanligt, du är en underbar vän!!





Kommentarer
Postat av: jenny

glöm inte gumman att du får ringa mig med och gråta. Tack för en underbar kväll gumman

2008-12-07 @ 14:34:05
URL: http://busiggalen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kan ALLTID ringa mig om ALLT!

Kram på dig vännen! // Ella

2008-12-11 @ 18:38:46
Postat av: Sophie

Fin sida du hade, kikar in från din Snuppis sida. God jul och starkt gjort med visningen för larmet!

2008-12-16 @ 11:14:37

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0