Det är så kul!

Idag när jag logga in på min blogg så var det en tjej som hade skrivit till mig. Jag blev snopen, men glad.. Mycket glad över vad hon skrivit.. Tack Maria..
Idag började jag som vanligt lö 7-8 på mitt jobb. åter igen blev jag biten av deras fågel..i halsen! Jag trodde min halspulsåder gått av..ha ha, gjorde svin ont. Men de syns nästan inte nått alls...ett litet rött märke..sicken vekling jag är.

Jag är sjukt trött nu förtiden. vet inte va de är, antagligen är de väl all skit mat man stoppat i sig förut, och alla promenader jag INTE gått..Eva måste göra någon. Jag försöker gå nu och göra nått åt allt. Jag har slutat md socker i kaffet och lite annat skit, Trodde jag skulle dö en morgon när jag vägde mig, Vågen slog frivolter och jag kunnde höra hur han nästan skrek åt mig att jag skulle kliva av....

Så nu är de andra bullar!!

Nyss igen så blev jag full av skratt..Leo hade tagit fram kläder och klätt på sig, så kom han till mig och sa att han ville åka till dagis...suck skratta inte åt han nu..eller ni får det, de gjorde jag...massor. Han har sämre klädsmak än mig!!

Leo med pappas strumpor!



Jag och Leo (jag ligger på mage för att fota kattungar,
 (leo kommer och ska leka rodeo på min rygg, han hoppar och stuttsar så man tror att ryggkotorna ska knäckas!)


Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0