Fest!

Jag vet inte vad jag ska säga om festen igår, ett ord kan jag beskriva. Eller det blir säkert några ors. Ett ors som verkligen stämmer är VILD...Jag har nog alrig vart med om något liknande... Bilderna kan vara FÖR MYCKET att sätta in!!! Vid en tid punkt drog jag med Karin och Anna på toan..När vi tre kom ut från toan fick vi oss en liten chock!! Där stod MIN sambo med öhhh ja ha ha..går inte att beskriva..Han hade klätt ut sig.. *ASG* Int ett öga vart torrt..Nästa ord är chokladkräm...
Min vinare och Jennys sprit tog fort slut...helt sjukt!!!
Men kul som 17 de var det..Bara en gång kom grannarna och ringde på dörren för att be oss dämpa oss =)

Nehe ska fylla på kaffe koppen och kika ut någon bild jag kan sätta in, har några men då måste jag kolla med tillstånd från övriga *S*

Gäster hos Jenny var i allfall Anna Karin Jag Fredrik och Fredriks kompis Kim...

Jag väntar på party




Ehhh Ja du



Bye bye

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0