Kvälls tripp!

Igår kväll drog jag en sväng till Jenny. Det är alltid kul att träffa henne..Hon är en skön pulla! Vi satt på Karin och Lindas balkong och snacka. rätt trevligt =) Jenny är nog den mest humoristiska tjejkompisen jag har, hon kan verkligen skämta om allt! Vill man vara vän med mig så MÅSTE man kunna bjuda på sig själv. Man måste kunna dra skämt från luften och förstås vara en glad skit, speciellt vara glad för min skulle när jag lyckas med något!!!
Så där ha ha nu har jag skrivit en kontakt annons, men allt de där är viktigt för mig när de gäller vänner..
Nåja på lördag blir de mys.. Vi fredrik och jag (om Emil och Sofie kan ta Leo) så ska vi på en fest hos Jenny!! Ser verkligen fram mot det!

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0