Jobbig natt!!

 Både Leo och jag har haft en skit jobbig natt, jag har haft skallevärk hela natten och le har vart varm...Skit trist. Jag själv tog en alvedon strax innan säng dags, de blev tidig kväll för oss båda, jag hade tänka att vi skulle ha mysa kväll, men båda vi somna vid 23.. Jag vakna vid 3 och tog på kylmasken och en alvedon, vakna vid 7 tog en ny alvedon och kylde ner min kylmask, vakna nu..Leo kräktes, nu ligger han på soffan och dricker blåbärs dricka.

Går dagen va ganska cool ändå. Leo fick prov sitta kennehts MC vilken han älskade!! Sedan hade Fredrik sin bror här och de spelade gammla godingar som Leo bara älskade!!

Skriver mera sedan, måste ha en kopp kaffe..

Leo sitter på MC




Tuffing!!



Kan någon förklara för mig hur man lägger in små klipp så blir jag super glad!!

bye bye!

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0