Mysigt att grilla

Var ju och handlade igår, vi köppte grillbog, de är mumma det. Så satte vi fart o grillade.. De var så gott. Sedan satt vi familjen och kolla på en film och åt kött, potatissallad gurkamole (hi hi) och bea sås och cola cola, de va så mysigt så..
Idag ska vi nog ner till folketspark och titta

Sedan så vill jag svara anonym att de är MIN mamma, inte min mormor..
Så vill jag att folk ska skriva sitt namn hädan efter om de vill skriva något..annars kommer jag inte att svara på flera frågor...fegis fegis fegis!!!

Återkommer ikväll!!

Man gör så gott man kan för att få de mysigt!!




Så här brukar Leo bädda till sig när vi sitter o grillar!

Han tar fram luftmaddrass, lakan kudde och täcke sedan ligger han där o myser!



Ha de bra vänner och , du vet väl,skriv ditt namn eller inget alls!

Love


Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0