Myspys dag!

ÄNTLIGEN!!   så fick man träffa Helena igen (och Daniel med då såklart) De kom hit idag och vi grillade och hade mys! Åhh så gott och trevligt det var... Det var länge sedan de var så mysigt.. Har verkligen saknat henne. Min lilla gumma... Det var meningen att Helena och jag skulle åka o handla tillsammans, men de TVINGADE!!  mig att de skulle handla på vägen hi hi Så när de kom hade de köpt: fanta, coca cola, 2 sorters potatis sallad, bea sås, tzatziki, bröd, isbergsalld, 2 sorters tomater, gurka, och grillkött!! samt fika bröd. Och Helena minns fortfarande mitt favorit fika bröd!! .åhh vad gott de var, inte fick vi betala heller..grrr......Men vi grillade och åt..
En riktig partner middag!! Tillomed Leo hade sin flickvän här hi hi. så här satt vi 3 kärlekspar och åt... Sedan drack vi kaffe och kikade på när barnen badade, Fredrik och Daniel satt o mojsa med  våran GPS..suck typiskt karlar...nåja

Och tack Daniel för att du diskade ha ha..och greja avloppet =) Man är inte van med att ha en karl som springer runt o grejar i köket..oj oj

Nu är Leo hos Vera, de har så skoj ihop...

Sätter in bilder på Helena och Daniel, visst är de såååå söta!!

Detta är då Helenas snälla underbara Daniel =)



Och här har vi Helena!!



Tack snälla ni för en underbar eftermiddag!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj han ser gammal ut!

2008-06-16 @ 10:18:00

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0