Nu var det ett tag sedan jag skrev. jag vet .......men

Jag har inte alls mått nå bra..Min älskade pappa är sjuk =(..jag hoppas att han snart blir bra även om vägen dit kan vara lång och jobbig..

Annars så förutom det så är det rätt oki. livet måste ju ändå gå på antar jag. Så att jag här vid datan och kom på att jag inte skrivit här på väldigt länge..
Ska kanske uppdatera lite.. Min älskade lilla vän ska sälja sin lägenhet nu känns det mera jobbigt med det men hon har det bra hos sin älskade lilla Daniel *L*  Vi pratar så ofta vi kan

Annars då? jo idag så pratade jag med en tjej på tele en jätte go tjej hi hi hon brukar vara här och kika så du vet vem du är! Jätte många kramar till dig tjejen..

Nåja nej ska inte bli lång varig. brukar vara drygt att läsa om de blir för mycket
ASTA LA VISTA BÄBY ;)

Det här är jag

image27

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tråkigt att höra om din pappa, hoppas att han blir bättre gumman. Hoppas att du mår bra annars. Kram på dig :) Kram på dig

2008-06-03 @ 22:54:55
URL: http://wwwjenny83.blogspot.com/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0