Underbar kväll med brudarna!!

Äntligen va det min tur att gå ut!  Jag och Johanna lyckades dra med Jenny ut..Innan tog vi ett glas eller två hos Jenny satt o snacka skit på hennes balkong och hade mysigt!! Vi pratade om sanningens ögonblick som Jenny kommer att vara med i. Vi pratade om gammla ragg och ex och annat skit....Precis så som en tjejkväll ska vara..

Sedan tog vi en sväng till hotellet...hatar den platsen men med "rätt" vänner så blir det underbart!! En fin kille kom fram och prata med mig, tiggde en kram.. Drack någon drink och dansade lite...Mest så minglade vi och spana in goa gosingar. Jag är ensam om att ha partner så jag fick bara se och inte röra..Jenny uppnåde ett krav..att få ett tele nr...Hon lyckades..Han var ganska så söt stackarn...

  Jag hoppas att jenny träffar en vettig karl snart!!

Johanna var mest blyg kvällen till ära...men jag anar nått. eller jag vet nått som inte hon vågar erkänna!! varken för sig själv elelr för mig =)

Nähe jag ska vänta på fredrik för vi ska ut till mamma o pappa tror jag och fortsätta med kattluckan de fattades nått till den häromdagen..

sätter in en bild från gårdagen!!

Jenny och Johanna.. (börjar bli lite lulliga! )



Vin är gott!




Bye bye!!

Kommentarer
Postat av: Björkfall

Menar du att hon är lesbisk? :)

2008-06-30 @ 19:48:49

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0