Bröllop!

Idag va vi och på bröllop Lisa och Magnus gifte sig, Det var ett fint bröllop, Han är mer intill 20 år äldre..Men de är ett fint par. Så söta så. Bror min var best man och hans tjej var brudtärna, De åkte  en fin bil och såg så lyckliga ut..
Få se om jag går på festen ikväll men tror inte det, ska ta hand om Leo också.
Fredrik och jag har olika uppfattningar om bröllop.. Jag vill ha alt med fina kläder och allt, men fredrik vill ha tröja o jeans är det så kan man lika gärna skriva testamente istället.. Jag kommer inte att få gifta mig och jag har sagt att jag aldrig vill göra det heller, men det vill jag, emn säger nej för att inte göra mig själv besviken..
2 st har frågat mig idag om jag är gravid =( det är jag inte, jag är bara fet..

Varmt och skönt väder är det också. ska väl gå ut i solen och arbeta i trädgården


image10

Kommentarer
Postat av: sara

så farligt "fet" är du inte gumman! jag tyckte inte att det såg ut som att du var gravid! :) kram

2008-05-13 @ 04:04:41

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0