Så söta valpar!!!

Jaaaaa!!!!! jag har träffat så söta valpar idag..tyvärr tog kah inte med mobilen, men de var 7 veckor gammla cockerspaniel valpar!! åhh jag trodde jag skulle dööö...
De naffsade och slickade på mig, ville bara ha en liten valp..men de går ju inte, vi måste vänta ett tag till, men visst blir man sugen =)


Dessa skor!! någon som vet nått om dem?? är de tjej eller kille skor ?? he he vet inget alls Det är ecco skor strl 40 tänkte lägga ut dem på tradera, men vill ju först veta vad de kan kosta..
Fredrik hitta dem en av hans ex anställdas skor är det, men han vill inte ha dem så han la ut dem i regnet....helt nya pappret va kvar i dem..

VAD ÄR DETTA FÖR SKOR OCH VAD KAN DE KOSTAT??

image25

bye bye!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är inte hundra men det ser ut som tjej skor. har kommentera din blogg lite.. kram på dig

2008-05-26 @ 14:14:59
URL: http://wwwjenny83.blogspot.com/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0