Trist trist trist och åter trist. hatar att städa på gården..

Vill först passa på att skriva att jag är dyslektiker och de kan vara en del stavfel många är slarvfel också och vissa fel är tangentbordet..De visst någon som RÅKADE spilla ut lite kaffe. så ibland kan de bli lite fel...



Ja så var det åter igen dax för att städa den förbannade tomten..Jag tog hand om våran lilla äckliga damm som gror igen på gården. Jag funderar allvarligt på att skotta igen skiten snart! Är så trött på denna damm..Jag hittade massor med roliga saker i den som Leo slängt i under 1 års tid.. TEX en vinter sko..som jag letat efter den skon typ HELA vintern Ett glas jaha där va det gräver jag lite djupare kanske jag hittar en servis MÅNGA glas har bara försvunnit och jag som gnält på fredrik och trott han tagit ut dem i garaget.. Nåja det va inte de enda som fanns i våran trädgårds damm..Där fanns även en tröja..de var fredriks den va helt förstörd..den bara repades sönder när jag skulle dra upp den..Så hittade jag ett fiskespö..jo de ÄR sant..ett  spö som man har när man fiskar..Jag hittade även en vacker tidningkrog.. mitt på allt låg kattens sovkorg. den såg jag ju från början de va därför jag beslöt mig för att rensa skiten..Mitt där ligger också en slemmig hör med grodyngel..Hur de kan leva o frodas där vet jag inte..

Där va inte våran vår städning slut.. vi fällde två halv döa träd också  men de är en annan Story jag orkar inte skriva ner just nu hur jag höll på förlora både liv o underliv he he

Nedan våran vackra trädgård =) hi hi


image5


Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0