JAG utmanar!!!

Nu ska jag utmana lite folk, JAG ska börja med en ny sak!!

Så skriv 3 saker som är bra med dig och tre dåliga!! Förklara gärna varför du valt de du valt

Bra.

Intensiv (kan vara både bra och dålig) Bra att vara intensiv så man får nått gjort annars blir de att man planerar så händer inget

Omtänksam Tycker att jag är de, bryr mig ganska bra om folk

Rolig tror jag att jag är iallfall.

Dåliga

Intensiv som sagt de kan vara dåligt då folk inte hinner andas ibland för jag ska göra saker med en gång

LAT ja jag är en latmask

Känslig Tyvärr är jag FÖR känslig


Jag utmanar Thessan Jenny Karin Linda P Åsa

Kommentarer
Postat av: Anonym

de där va inte de lättaste måste jag säga

2008-11-13 @ 08:19:14
URL: http://linda-pettersson.blogspot.com
Postat av: Karin

Jag lovar att jag ska göra utmaningen under dagen :P Förresten, har du själv testat receptet?? :P

2008-11-13 @ 10:38:51
URL: http://dingo.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0