Var hos jenny igår

Och andades in hennes härliga aromer..mmmmm hon är för go tjejen..
Här har jag pysslat hela dagen, tomatar och stjärnor, gardiner och annat smått har kommit upp. ut och plocka mossa, hitta ingen vit så de blev grö mossa. de vart helt oki, men ljusen vart inge bra, ett ljus är korttare än de andra och ett är redan lite tänt på sedan förra¨året..inte klokt..nåväl de blir bra.mitt i allt lagas det mat--fiskpinanr och hemmagjord mos.. Ikväll ska jag bara sova och tade lungt kanske äta nå gott, vi får väl se..imorgon är de första december. lEO SKA KOLLA UPP SINA ÖRON OCH SEDAN FÅR VI SE VAD SOM HÄNDER

Kommentarer
Postat av: crille

hmm ja jag kan säga så här...vill jenny det så blir det så.jag skulle följa henne vart hon vill.och om det så skulle vara till värdens ände(heby dvs) så gör jag det hehe

2008-12-01 @ 15:24:34
URL: http://crispytheclown.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0