Hej och morrn

Jag vet inte riktigt vad jag känner idag =(..Dagis va lite sura på mig för att de aldrig får bra tider, Hur ska jag kunna fixa det då min chef aldrig ger mig något schema? Eller schema har jag ju. Men jag vet inte hur länge jag ska kgå. det händer aldrig något!! Jag vet knappt vecka för vecka om jag ska gå till jobbet eller inte!!! FAN vad arg jag blir. Så får jag veta att Leos dagis fröken sitter i facket, igår gav hon mig nr dit hon sa att hon jobbade där i morgon och att jag skulle ringa dit, för så där ska jag fan inte ha det!!!! Jaha strul strul..jag berättade för henne att min andra chef hade vart konstig med. Jag hade LÄKARINTYG på att jag skulle behöva byta arbetsplats...Chefen ringer och säger..antigen får du säga upp dig elelr gå dit.. =( Birgitta skrek rakt ut..fy fan.. Mina arbetskamrater beudrar mig för att jag stått ut! De har vart upp dit och skällt på dem, just för att jag blivit behandlad som skit...

Skönt det, ska snart ringa chefen igen, hoppas han svarar, innan jag ringer facket så ska JAG säga vad JAG tycker =)

Kommentarer
Postat av: Karin

Det tycker JAG låter jättebra! =) Kram

2008-10-21 @ 23:01:25
URL: http://dingo.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0