Första dagen!

jag har inte jobbat sedan slutet av Augusti, men idag va det dax igen. På ett nytt ställe. Har vart där förut med men de känndes ändå nytt att komma tillbaka..Det var ju för fanken över ett år sedan jag var där..
Annars då? Jo jag vet inte jag..Lite ont ibland speciellt i knät och i ryggen, men va fan.

**
Tack jenny för det gullig du skrev om mig  *GLAD*
-
Nu va det ett tag sedan jag la in nya bilder..och jag lovade ju flera bilder från turkiet.. Så jag får väl lägga upp någon =)

Ha de bra vänner


Jag är INTE gravid!!

´

Favorit kocken! Genom snäll flörtig kille! =)



ha ha

Kommentarer
Postat av: jenny

Så lite så, men det är så jag känner

2008-09-22 @ 21:02:34
URL: http://busiggalen.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0