Nu har jag hemmat mig

Resan till Turkiet var skoj, även om det var skönt att komma hem..Det var kul att väcka Leo på natten..aj aj kanske elakt men jag ville bara tok krama han och säga att mamma var hemma..Han blev glad men var så trött.. Sedan så somnade han om. så somnade jag i Fredriks armar har saknat han så mycket och han tyckte att jag blivit så brun och fin hi hi..

Planet kom inte i väg som det skulle i Turkiet och vi landade nästan 1 timme senare än vi skulle jag somnade inte förrens kl 4 på morgonen.. Även om jag sov hela tiden på flyget så var jag lite trött

 Fredriks mamma var ju här då och jag har inte träffat henne på över 4 år.. Hon skulle hem till Varberg och frerik skulle på ett jobb så det var för mig att kliva upp kl 7 för att köra tanten =)
Men det var skoj att se henne, hon fick ett armband från Turkiet och en drös med teckningar som Leo gjort..Hon avgudar Leo och tycker att han är så underbar liten kille..kramgo och glad..

Nåväl så börjar jag komma in i det svenska livet igen..även om det är tok kallt här!! Jag saknar faktiskt värmen i turkiet men är gkad att jag får användning för min D&G tröja här ha ha.. Leo fick en spiderman tröja som han älskar!!

Nehe nu ska jag ta mera kaffe =)
Vilka bilder vill ni se idag? Tog tyvärr ingen bild på svärmor (attans) 

EN GOD DRINK!



Tack maria för det du skrev på msn, det är svårt att ta till sig!!

TACK EN VISS UNDERBAR TJEJ FÖR DITT OTROLIGA STÖD! JAG HAR INGEN SOM DU!!!!  VET INTE HUR JAG SKA KUNNA TACKA DIG!! OCH LYCKA TILL MED BRANDMANNEN!! =)


Kommentarer
Postat av: elenor

Vännen!



Jag finns alltid här för dig och det är bara och lyfta luren om du vill prata! Många kramar din vän // E

2008-09-15 @ 11:20:40

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0