Sonen och jag va me om nått hemskt !

det va massor så menar jag massor med grus på vägen. jag tappa kontrollen över bilen, de va som att köra på en hal väg..vet inte om de blev ett varv och vi hamna på sidan, taket är buligt så d blev väl ett varv, han int tänka, sonen va med han grät, hade ingen mottagning på mobilen. fick veva ner min ruta och lyfta ur sonen och sedan klätta ur bilen, så fick vi gå 500 m jag ahde ont i axeln och i knät som de blödde bra ur...de är en ödslig väg och de tog en stud innan de kom en bil..Jag fick knappt stop på dem, en sur kärring satt i..ja gskulle knappt få skjus för jag såg förjävlig ut tyckte hon, (hur ska man se ut efter en olycka) Först vägarade hon köra hem mig, hon ville åka och titta på min bil..hon klagade på mig massor..men henns man va snäll och vi åkte hem..Hemma kom allt...ringde sambon..han skulle komma hem men han trodde att de inte va så farligt, så ringde jag min finsate gumma från libero och grina, tur jag har henne att ringa..så hände en massa däimellan men men..jag ville inte vara ensam gick till grannen,ville kolla upp sonen och mig, ringde 1177 hon ville skicka ambulans, ville inte jag, började må illa. då skicka de ambulans. de kom brandbilar 2 ambulanser och räddningbil..sjukt...de satte med en gång stöd krage på mig o sonen, fast de var några timmar sedan. sonen fick nallar och så bar de av till ackis i ambulans. där kika de först på sonen..han va helt oki, jag fick genomgå 2 olika röntgen. sambon hade hämta bilen med pappa, de fick en chock, vi hade VERKLIGEN TURoch besök på ortopeden. jag kom hem halv ett i natt..med krykor..jag är sjukt stel i nacke och knä.. ,mår piss.


http://www2.unt.se/avd/1,1826,MC=71-AV_ID=801197,00.html


Mor och son i bilvolt En singelolycka med en personbil inträffade på tisdagseftermiddagen vid Grusbanan i Heby. Föraren förlorade av ännu oklar anledning kontrollen över bilen, som rände av vägen och voltade. Personerna i bilen, mor och son, lyckades själva krypa ur fordonet och påkalla hjälp. De fördes till Akademiska sjukhuset, där de enligt preliminära uppgifter befanns ha undkommit med lättare skador.

Kommentarer
Postat av: Dotter alberta

men usch vad jobbigt kram på er

2008-09-17 @ 12:27:39
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta
Postat av: jenny

kramar om dig

2008-09-17 @ 15:41:43
URL: http://busiggalen.blogg.se/
Postat av: Tove

Jag hörde om det idag! Det var därför jag försökte ringa dig. kramar om Hoppas det inte blir några "men" av olyckan! Vad visade röntgen? Kram!

2008-09-17 @ 21:08:14

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0