Bakfyllefrisyr!

Ja detta är jag, lite eller ja mycket bakis med en fin fin frisyr...Tyvärr ser jag nästan lika dan ut som nykter..suck helst när jag jobabr, fy 17 vad hemskt'




Varför detta är värst?? ja det ser man ju! Trött på mitt hår 27 år och vita strån här och där. ruffsig och tuffsig att inte ens skatorna vill boa i skiten!!!
Jag tror inte jag klippt mig på 4 år, ibland tar jag fram en vanlig kökssax och klipper lite själv...luggen brukar bli rak och fin...Hmmm ja någorlunda rak, ser ut som en a lagare hjälp mig att klippa håret..

Tror ni mina vänner att proffset Bobby skulle välja mig?? Hjälpa mig med mitt barr?? Ja vi får se om han vart in i min blogg och kikat..här är hans blogg iallfall där jag försöker vinna en date med honom

http://blogg.bobbysharstudio.se/tavlingen-igen-nu-galler-det/

Tror inte ens man kan kalla detta för frisyr!!!

Kommentarer
Postat av: bobby

haha söt.... :-) din länk funkade inte

2009-04-23 @ 01:11:32
URL: http://bobby.bobbysharstudio.se
Postat av: Liza

Hehe, du får väl färga dina gråa hår då! =)

Jag var hos frissan igår, 320 spänn för att reda ut en massiv tova jag hade och toppa det, klippa upp lite och föna skiten. Det blev fint men idag ser det ut som det alltid gör, konstigt det där. Men ja, det är helt klart värt pengarna i alla fall när man får känna sig lite fin!

2009-04-23 @ 10:16:37
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0