Ormar, spindlar och ödlor

De har blivit husdjur hos min tvillingbror. Hans sambo är nämligen en sådan tjej som älskar allt som min bror ät rädd för! Jag trodde aldrig att bror skulle gå med på en orm. Ödlor och spindel gick bra, men en orm? Jag tänkte ge C en orm när hon fyller nu i maj,, Men jag min bror menade på att de ALDRIG kommer in en orm i deras lägenhet..Idag när vi hälsade på dem i Sala så vad var inte där, en liten söt majsorm som blir 2 meter som vuxen  Ha ha, Frågade bror vad jag nu skulle hitta på för djur (allt för att vara elak mot bror ) Så kom jag på det. en skorpinjon ..Nä nä..de ville C inte ha menade bror, men jo då..det var hon pigg på ha ha..få se nu om jag hittar någon...hi hi


Ormen




Ödla




Spindel ville inte alls vara med på bild





Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0