fulla frysen, full fart

Det är kul att folk som hatar mig läser min blogg..jag är ganska intressant ändå!! Tänk att de vill lägga sin dyrbara tid på att läsa om mig =)  Sedan spelar det ingen roll om de skriver elaka kommentarer för de har ändå ägnat tid...Det är ganska roligt, jag besöker inte folks bloggar vars ägare jag ogillar =) Tycker det finns mer spännande skaer att göra tax lära mig hur jag sopsorterar på kommunens hemsida..Nu kommer jag nog få skit för denna text med, någon kommer att skriva en kommentar i stil med, "man måste ju se hur jävla blåst du är"  Som sagt så spelar det ingen roll om jag skriver att jag hatar mig själv, att jag är ful och äcklig, för då skrivre någon, Men åhh tyck synd om dig, du vill bara ha en massa kommentarer om att du är bra och underbar..Skriver jag att jag är underbar och vacker, då är man dum i huvve... egotrippad..Jag tror ärligt att jag ska ta bort bloggen snart för jag är trött på en viss person.......

Nåväl idag tog jag med mammsen för att handla, oj oj handla för säkert 1500 massor med mat, fyllde på kolsyra och käka god mat..Nu kan jag ha en tre rätters middag för mina vänner och MIN UNDERABRA SAMBO som INGEN annan vill ha!!!


Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag får oxså elaka kommentarer gumman.. Då fortsätter så länge man bryr sig om dom.

Dom vill bara trycka ner folk och märker dom på minsta sättet klarar det så fortsätter dom puss

2009-02-26 @ 09:09:44
URL: http://thesexyone.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0