Funderar

jag måste nog vara VÄLDIGT kräsen på karlar, för ingen av Linda Rosings karlar var fina, inte snygga inte upphettsande, skulle tända på en skyltdocka bättre...Inte för att jag har sveriges snyggaste, menar jag ser ju själv ut som fan så jag kan inte få nå bättre  men skulle jag få välja sådär och bara gå efter det yttre så skulle ingen av dem toppa min lista.. Som sagt så ska de inte vara någon smörig jävel, En karl ska kunna lite också,
Ett exempel, en man var här skulle köpa en bil, skulle lyfta in skitiga däck i bilen..vad gör han...sätter på sig handskar. ohh hjälp.. skakar på huvudet...
Han ska träna (som min fina älskling) men så klart inte på nått pippinett gym...Älskar stället där Fredrik och jg brukar vara... ahhh inte en trikå så långt ögat kan nå... På gym man tidigare besökt så ser man många som vill visa upp sina "feta" muskler som de fått efter 6 månaders träning...En bakad potatis har mer innanför skalet än de fejkade musklerna somliga har. Det är ingen mötesplats de är ett gym..
Shit vad jag saknar min träning...
Hade hoppas på att bättra på min bänkpress, men men''

nähe hörrni ha de bra 

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0