Kärlek

Vill bara skriva idag hur lyckligt lottat man är. Jag har allt jag vill ha, ja man är ju så dum så man tänker inte på allt man har bara det man saknar!! men vad saknar jag?? vad saknar jag som är vesentligt?? jag vet faktiskt inte..




Jag har en underbar sambo!!! Ja jag gnäller på han, men han är det bästa!!!
Jag har en underbar son som är de finaste vi har
Jag har körkort de är ju skönt att ha
Jag har fast jobb det är inte att klaga på
Jag har hus skulle aldrig vilja bo i lägenhet
Jag har ordnad ekonomi kan ju också vara bra


så varför ska jag klaga !! =)


Se alltid de små guldkornen!! Du kommer aldrig att finna ett berg!!
 Samla alla små guldkorn tillslut har du en handfull.

Idag är jag glad för att  sonen och jag hade så mysig frukost!!! Vi satt och pratat han åt naturell yoggi och rostmacka jag drack kaffe och macka, De var mysigt..
Jag är glad för att fredrik är ute och fiska så vi får god fisk
Jag är glad för att Leo kramade om mig och sa " mamma jag älskar dig"

Sök efter det lilla och du blir så mycket lyckligare!!


Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0