VARFÖR ???

Var hos Jenny igår  som vanligt hade vi skoj, det har vi alltid när vi umgås
Vi kom också på varför jag är så jävla ful, igår starta vi tankebanorna "VARFÖR"

Det är ju ofta man ställer den frågan. VARFÖR
Det kan låta så här

VARFÖR ska jag var ful
VARFÖR ska jag ha sneda tänder
VARFÖR ska jag ha pigment
VARFÖR ska jag ha
VARFÖR
VARFÖR VARFÖR

Ja ni fattar, och sämst är det också om man lägger till en person bakom, varför ska jag se ut så här, och alla Bingo modeller vara så snygga, varför kunnde inte gud skapa mig så snygg, de fick allt jag fick inget.
Men så kom vi på det, gud skapade mig ful för att han visste att jag skulle palla trycket. han visste att jag skulle klara av att vara ful och missbildad =)  mo ha ha,

OBS detta är bara ett ironiskt skämt

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha jag berättade för mina päron om det där hur vi hade pratat i går dom skrattade. Jag har ju pigmentfläckar över hela kroppen, men skulle en bingo brud få det så skulle hon inte palla det så brukar jag tänka hehe man måste få ha roligt och skratta.

kram på dig

2009-02-28 @ 19:18:33
URL: http://thesexyone.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0