Söndag

Som sagt har jag äntligen kommit hem, har vart nästan hela veckan hos mamma och hållt henne sällskap.. Tänkte berätta lite om Leos och min kryssning..

Var på Heby värdshus kl 12.10 snacka med en snubbe som skulle åka på samma resa, Trevlig va han. Leo träffa en dam han kännde, vilket han tyckte va skoj

Åkte buss till norrtälje där båten skulle gå.. Allt gick fort inte alls samma väntan som med cindirella. Leo träffa katten Ville som ehh denna dag var en hona ha ha

Leo fick bestämma ALLT när vi skulle äta och när vi skulle fika och va vi skulle göra, tror ingen annan har upptäckt den båten som leo och jag gjort,, =)

Träffa en trollkarl som jag själv tyckte var ganska ruttten, men leo gillade han så han såg två föreställningar = )

Åt lite mat. leo valde köttbullar och potatis

Så lite bilder =)


Leo och katten VIlle





På däck !

Ville inte alls vara med på bild!




Taxfree

Har handlat på taxfree




Filmer finns på FB

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0