jag har tagit studenten!!!!!

ja de har jag...för 7 år sedan ha ha..hela 7 år, skulle tagit 2001 om jag fortsatt på sam, men de gjorde jag inte tur va väl det, för jag HATADE det linjen jag hatade det året, fy fan, nästan det värsta året i mitt liv... Har nog aldrig kännt mig så hatad som då..men men...Nu leker livet jag mår bra.

Sitter här, fredrik somnade när han natta Leo jag sitter här med ett glas rött..härligt sitter och snackar med goa vänner på msn och på L..Ska snat krypa ner under tecket och mysa med min sambo som jag för övrigt också vart tillsammans med över 7 år.. Love him lika mycket nu som då
Idag när vi var ute och åkte så spela de "våran" låt på radion..Den första låten vi dansa till..


Lyssna och njut =)



här är en annan låt som är "vår"



Vi älskar regn ;)

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0