Sparka aldrig på din karl

Det blev inte de sista jag skrev, Fredrik nattar Leo så jag satte mig vid min lappe en stund.
Märker att jag stavar som en kratta. SKÄMS!!!

Rubriken då?? ja jag skulle sparka til lfredrik för att han jävlades med mig..ha ha vi brukar ha lite knytnäveslag och lite så..bara på skoj för att jävlas med varandra,,ha ha
Ikväll nu skulle jag göra en kung fu spark, tårna rakt in i hans hårda lår, de vek sig, aj aj aj tror jag vrickat dem, de har svullnat upp och gör grymt ont när jag går =/ så..jag har lärt mig man ska inte sparkas..ha ha
Fredrik skratta åt mig och nämde nartuligtvis den där klychan  synden straffar sig själv...ja ja

Kommentarer
Postat av: Nea

Jag avguda delfiner =) Fina och mäktiga djur. Min första tattoo består faktiskt av en stor delfin. Hehe...Hoppas ni får roligt iaf.

2009-06-12 @ 15:18:58
URL: http://tattoonea.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0