Tung dag

Igår på jobbet va det skitjobbigt..Trodde inte de skulle vara så tungt, de handlade inte om mig..de skulle inte göra det, kanske lite, men allt verkligen satte sig i mig och allt satt som ett slag i magen. som en pusselbit lades på rätt plats.. Vi hade nämligen en coach på besök som egentligen är våran brukares, hon ska vägleda honom..Igår fick vi turen att själva prata med henne. Det var verkligen super!! funderar starkt på att ha henne som egen personlig coach..ska prata med chefen..

På söndag blir de kryssning..gissa om jag längtar !!! Åhh fy vad skönt de ska bli...och vet ni? jag har inte festat sedan julbordet med jobbet då katti och jenny L  och jag gick ut i Uppsala. Då blev jag inte ens rolig.Hade en ordentlig vända när fredrik fyllde år i september FÖRRA året..Men ni ska de bli sjögång på cinderella!! oj oj Vad vi ska tokdansa dricka drinkar och sjunga karaoke!!! Se upp Findland här kommer vi mo ha ha ha ah

Kommentarer
Postat av: Tove

Ha en toppenkryss!! Ta en drink eller sju från mig med... :)

2009-06-24 @ 13:42:24
URL: http://prinsessbloggen.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0