Snart är de helg...

Vad fort de går..oj oj inte klokt, tyckte nyss de var helg, men denna vecka har vart slövecka, har bara jobbat idag och så ska jag jobba imorgon..Lite skillnad på förra veckan, men ibland måste man ha lite ledigt med..Så vad händer i helgen då? Jag har lite planer, men vi får se..Det blir nog att ta det lungt som vanligt, äta nå gott och skrota runt..

Fick brev från akssan..ja jag ahr ju fast men bara 75% jag har inte skickat in arbetsgivarintyg, men jag har fasiken inte vågat ringa till lönekontoret =( inte efter denna fajt med min lön...Fredrik frågade varför i all världen jag inte har ringt, enkelt vågar ju inte..Så han får ringa imorgon..tack underbara älskling..

Inga påjopp om det tack för ni vet inte hur de ligger till...TACK


Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0